Clientul este responsabil pentru furnizarea unei adrese complete și corecte pentru colectarea și livrarea pachetului, valizei sau paletului, și a oricăror alte informații relevante pentru facilitarea colectării și livrării. Mai mult, clientul este responsabil pentru printarea etichetei de identificare, în cazul în care acest lucru este cerut de tipul serviciului cumpărat sau a unor cerințe speciale ale furnizorului serviciilor de curierat selectat.
Colectarea trebuie să se facă dintr-un loc ușor accesibil; curierul companiei furnizoare a serviciilor de curierat trebuie să poată avea acces cu mașina cel puțin la douăzeci și cinci (25) de metri de locul de colectare indicat.
Conducătorul auto al furnizorului de servicii de curierat selectat va sosi la adresă, va bate la ușa clădirii și se va aștepta să i se înmâneze pachetul, valiza sau paletul. Dacă nu deschide nimeni ușa (nu e nimeni prezent, dacă nimeni nu răspunde la sonerie sau dacă este nevoie de un card de acces pentru a intra), curierul va pleca.
În cele mai multe țări, următoarea încercare de colectare a pachetului, valizei sau paletului se va face după aceeași procedură; dacă nici aceasta nu reușește, comanda va fi anulată, iar clientul nu va primi o rambursare a sumei plătite.
În timpul procesului de rezervare, clientul trebuie să specifice numărul de telefon local din țara de colectare si de livrare, în care cineva va fi disponibil la momentul de colectare si de livrare. Cu toate acestea, conducătorul auto al furnizorului de servicii de curierat selectat nu este obligat să contacteze utilizatorul sau persoana de contact prin telefon. În cazul în care conducătorul auto alege să facă acest lucru, numai numerele de telefon locale vor fi contactate.
Serviciul, oferit de , nu include apelarea telefonică a clientului înainte de colectare și de livrare. Cu toate acestea, în unele țări, numărul de telefon oferit de client în procesul de rezervare poate fi util pentru clarificarea unor circumstanțe legate de preluare și livrare sau pentru informații suplimentare de care sau furnizorul de servicii de curierat selectat poate avea nevoie.
Înainte de colectare, clientul trebuie să îndepărteze toate etichetele vechi sau informațiile despre adresă, atașate de pachet, valiză sau palet. Pentru a evita confuzia la livrare, doar adresa destinatarului ar putea fi lipită de pachet, valiză sau palet.
Clientul se declară de acord ca articolele să fie ambalate în ambalaj interior și exterior adecvat pentru categoria de bunuri transportate. Ambalajul trebuie să fie potrivit pentru greutatea și conținutul expedierii. Ambalajul trebuie să fie adecvat pentru transport și manipulare în centrele logistice ale furnizorului de servicii de curierat. Un ambalaj corespunzător trebuie să fie, printre altele, rezistent în cazul căderii de la o înălțime de un (1) metru. Articolele de formă neregulată, cum ar fi valizele, trebuie să fie învelite în folie din plastic. Clienții trebuie să se asigure că întreaga valiză este învelită (inclusiv roțile și mânerele), pentru ca obiectele ascuțite din afara valizei să nu deterioreze alte pachete. În interior, pachetul, valiza sau paletul trebuie să aibă un ambalaj adecvat, de exemplu folie cu bule de aer pentru a preveni spargerea și deteriorarea articolelor transportate.
Dacă articolele nu sunt împachetate corespunzător la interior și exterior sau dacă sunt supradimensionate ori de o greutate mai mare, polița de asigurare nu va fi validă și clientul nu va avea dreptul la o rambursare. Clientul este singurul responsabil pentru daune și pierderi de pachete, valize sau paleți ambalați necorespunzător sau care depășesc limitele de dimensiune sau greutate. Compania de curierat poate, de asemenea, să refuze o cerere de rambursare a asigurării în cazul în care consideră valiza ca fiind periculoasă pentru că ar putea deteriora alte parchete în timpul transportului.
nu este în niciun fel responsabil pentru orice pierdere, deteriorare sau oricare alte imperfecțiuni, costuri sau cheltuieli care decurg din sau în legătură cu transportul de pachete, valize sau paleți. , ca administrator al platformei de rezervări online, doar comandă servicii de transport în numele clientului și la cererea acestuia. Prin urmare, este responsabil doar pentru selectarea furnizorului de servicii de curierat și niciodată pentru executarea transportului.
În cazul în care utilizatorul încalcă acești Termeni și Condiții și/sau Termenii și Condițiile Generale ale furnizorului de servicii de curierat selectat, compania de curierat sau clientul, și nu , vor răspunde pentru toate daunele și cheltuielile generate în timpul transportului.
Clientul este responsabil pentru plata tuturor taxelor legate de transport (de ex. taxe vamale sau alte taxe) și este obligat să le plătească prompt. Dacă din orice motiv, ar suporta aceste cheltuieli, pierderi sau taxe, utilizatorul este obligat să ramburseze în termen de șapte (7) zile de la data emiterii unei chitanțe de rambursare de către . O astfel de executare prevede un ordin executiv. În cazul în care nu primește plata în acest termen, clientul este obligat să acopere costurile procedurii de colectare executive.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, clientul este de acord ca să transfere furnizorului de servicii de curierat selectat, datele obținute de la client în procesul de procesare a comenzii prin, în conformitate cu procedura descrisă în Politica de Confidențialitate .